När jag har 3D-glasögon har jag alltid glasögonen på öronen istället för bakom.

Jag dricker pucko med sugrör.

Jag och V har jätteäcklig humor.

#komibrallan är en hashtag jag ofta använder mig av nu för tiden.

Har blivit värsta miljö- och eco-nissen. Tänker alltid på vad jag äter och hur det producerats, om arbetsvillkoren är bra/dåliga för producenterna osv. 

Min hand ser alltid ut som ett kladdark efter jag sminkat mig då jag kladdar mer på handen än i ansiktet.

Grönsaker med dipp är livet.

Jag ljuger om hur mycket kaffe jag dricker, dricker oftast mindre kaffe än vad jag säger hihohi.  

Jag är pedant - så jag städar när jag har tråkigt. 

Ananas är min frukt och så är det bara.

Jag får ångest och blir ledsen varje gång jag ser den gamla hemlöse i Göteborg  som dansar till MJ musik.

Vatten är min drog. 

Svenska "familjeserier" så som En Clown Till Kaffet, Äntligen Hemma, Så Ska Det Låta osv är bäst. 

Jag har alltid mina hörlurar på mig eller i väskan. Lämnar dem aldrig hemma. 

Jag kör en så kallad moppebil som jag och en vän döpt till "Sås-o-mobilen".

Mina smeknamn är "Jenka", "Såsman", "Smek" och ibland "Vildgräs". 

Jag har grov träningsångest. Hela tiden.

Om jag fick önska mig en sak så skulle jag önska att jag var ett år äldre, då alla mina vänner är äldre än mig. 

Jag älskar jazz. 

Om födelsemärken talar om hur man dog i sitt "förra liv" så dog jag väl av att någon hängde upp mig i öronsnibbarna. Har nämligen en knöl på varje öronsnibb. 



Liknande inlägg

Kommentera

Publiceras ej